Service

Wanneer je iets bij ons bestelt, mag je uitgaan van goede kwaliteit. Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service. Heb je vragen of opmerkingen? Neem dan contact met ons op via ons contact formulier.

Klacht indienen

Het kan zijn dat je een klacht over ons hebt. Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien je klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie, service en kwaliteit te verbeteren.

Hoe behandelen wij je klacht?

  • Wij streven naar een snelle afwikkeling van de klacht (binnen 14 dagen ontvang je een reactie)
  • Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht
  • Wij nemen contact met je op om een oplossing voor te leggen
  • Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken
  • Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen

Hoe kun je een klacht indienen?

Je kunt een klacht indienen via het contact formulier ondervermelding van naam, ordernummer en toelichting van de klacht.